Загальна характеристика підприємства
Історія створення підприємства
Історія створення підприємства бере свій початок ще з 2010 року, коли воно ще не мало статусу підприємства. Це була робота двох майстрів, які виготовляли для власного задоволення подарунки та сувеніри, і продавали їх друзям.
В 2011 році підприємство було зареєстроване під назвою ПП "Boutique de souvenirs" і налічувало вже 5 працівників та достатню кількість клієнтів.
З часом виробництво розширювалось, збільшилась кількість працівників, змінився та розширився асортимент.
З 2012 року підприємство почало виготовляти таку продукцію:
*Ляльки
*Іграшки
*Статуетки
*Декоративні свічки
*Шкатулки
*Декоративні дерева
*Листівки
В 2013 році на підприємстві було створено нову майстерню для виготовлення подарунків та сувенірів.
На даний час підприємство налічує 15 чоловік персоналу.
Опис підприємства
Приватне підприємство "Boutique de souvenirs" спеціалізується на виготовлені подарунків та сувенірів ручної роботи. Підприємство працює в єдиному напрямку для досягнення мети, здійснюючи різні види діяльності для забезпечення ефективності роботи і досягнення оптимальних результатів. Відповідно до наявності ресурсів воно добре забезпечене інформаційними, трудовими, матеріальними та фінансовими ресурсами. Число наших клієнтів постійно зростає, адже ми пропонуємо широкий вибір сувенірів та подарунків за доступною ціною. Асортимент нашої продукції задовольнить навіть найвибагливішого клієнта.
Вид продукції
Асортимент продукції: На ПП «Boutique de souvenirs» використовується лінійна організаційна структура.
ПП «Boutique de souvenirs» використовує ОС Windows 7. ОС – основна складова системного програмного забезпечення, оскільки будь-яка програма, що використовується на комп’ютері, користується послугами ОС.
Підприємство «Boutique de souvenirs» хоча і ще зовсім молода фірма, але як і будь-яка інша має певні проблеми.
Ляльки
Зараз дуже модними подарунками стали ось такі ляльки. Вони приваблюють своєю красою та різноманіттям деталей. Такий подарунок найкраще підійде для дорослої творчої особи, аніж для дитини.
Іграшки
Такі іграшки можуть стати гарним подарунком як для дитини, так і для дорослого:
*дитячі;
*новорічні прикраси.
Статуетки
Статуетки в різні роки то втрачають популярність, то знову її набувають. Зараз дарувати статуетки дуже модно. Тим паче, що в сюжетах вже немає,а ні солоденьких голубів, а ні маленьких кошенят. Статуетки зараз дуже різноманітні.
Декоративні свічки
Свічка, як і багато інших побутових предметів, давно перетворилася на елемент культури. Дуже популярними стали декоративні свічки та ароматичні.
Свічка, зроблена в одному екземплярі, може бути витвором мистецтва. Такі декоративні свічки нададуть Вашому дому витонченості та створять приємну атмосферу романтики, тепла та затишку.
Шкатулки
Чому не скриньки, а шкатулки? Через те, що між ними все ж є відмінність. Скринька - це скоріш витвір мистецтва, культовий предмет.
А шкатулка - побутова оздоблена коробочка з кришкою, в якій просто можна щось зберігати. Залежно від Ваших ідей та бажань наше підприємство розробить дизайн сувеніру, який неодміно підійде для Вашого подарунку, і буде радувати Вас та Ваших близьких.
Декоративні дерева
Декоративне дерево-привнесе в ваш дім затишок та красу. Стане чудовим подарунком на будь-яке свято,особливо на день закоханих.
Листівки
Завдяки їм ніхто вам не скаже, що це банальність. Оригінальна,гарна листівка стане в нагоді,якщо ви не вирішили,що придбати у подарунок.
Організаційна структура підприємства
В такій організаційній структурі кожен підлеглий має тільки одного керівника. Усі управлінські та виробничі функції зосереджені у нього. Всі повноваження прямі і спрямовані від вищої ланки управління до нижчої.Саме такий тип організаційної структури сприяє формуванню стабільності і міцної структури розвитку.
Програмне забезпечення підприємства
Прикладні програми, що використовуються на підприємстві:
*Текстові редактори – Блокнот,Word. Призначені для набору тексту, його редагування, форматування, роздрукування, перевірки правопису, розташування таблиць, графічних об’єктів.
*Електронні таблиці – Excel. Призначені для створення таблиць, обробки числових та символьних даних, побудови діаграм та графіків.
*СУБД (система управління базами даних) – Access. Створення, обробка та управління БД.
*Графічні редактори – Adobe Photoshop, Paint, Corel Draw. Служать для побудови графічних зображень, їх редагування, зберігання у вигляді файлів та інше.
*Математичні пакети – MathCAD. Виконання наукових, економічних розрахунків, підготовка документів, що мають текст, графіки та формули.
*Антивірусні програми – DrWeb, Kaspersky. Призначені для профілактики та виявлення вірусів, лікування заражених об’єктів, захисту програм і даних.
*Програми - архіватори – WinRAR, WinZIP. Створення та розпакування архівів, створення файлів, що само розпаковуються.
Основні проблеми.Висновки,пропозиції,перспективи на майбутнє.
Високий рівень податків призвів до часткової не конкурентоспроможності виробів на внутрішньому ринку. Ключовим негативним чинником такої позиції на ринку є значне надходження виробів з Туреччини, Китаю та інших країн з десятикратною заниженою митною вартістю, що робить наші вироби менш конкурентоздатними.
Також однією з причин є конкуренція не між підприємствами, однієї галузі, а з контрабандними постачальниками. Різниця цін між вітчизняними виробниками та контрабандними настільки велика, що конкуренція стає практично неможливою.
Виходячи з того, що підприємство ще зовсім «молоде», ринок збуту ще не повністю досліджений, а тому, вироби іноді залежуються на складі.
Для покращення роботи ПП «Boutique de souvenirs» необхідно виконати всі наступні умови:
*Проведення робіт по розширенню та дослідженню ринків збуту;
*Оновлення асортименту та розробки нових виробів;
*Заміна зношеного обладнання на нове для покращення технологічного процесу та зменшення браку;
*Розвиток зовнішньоекономічних зв’язків;
*Впровадження заходів щодо поліпшення організації праці та якості робочої сили;
*Залучення персоналу в процес управління.
Проте незважаючи на всі труднощі, ПП «Boutique de souvenirs» виготовляє власну продукцію і реалізує її на внутрішньому ринку України. Задовольняє потреби клієнтів та свої власні, вдало конкуруючи як з іншими вітчизняними виробниками, так і з іноземними.